سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به نوایى رسید خود را از دیگران برتر دید . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 94 بهمن 14 , ساعت 7:12 عصر

 

شماره خبر: 18459  |   13 بهمن 1394 ساعت 18:18
 
کدام فیلمسازان عمار، امسال در جشنواره فجر حضور دارند؟

در میان فیلمسازان و چهره های حاضر در سی و چهارمین جشنواره فجر، کارگردانان عماری هم با ارائه آثاری قابل توجه حضور چشمگیری در این دوره از جشنواره دارند.

 

 

به گزارش عمارفیلم، در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، در میان فیلمسازان حاضر در این رویداد سینمایی، کارگردانان عماری هم با ارائه آثاری قابل توجه حضور چشمگیری در این دوره از جشنواره دارند.

 

بنابرین گزارش، «دلبری» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری برگزیده پنجمین جشنواره عمار، «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و  تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی برگزیده دومین جشنواره عمار، انیمیشن «نبرد خلیج فارس2»  به کارگردانی فرهاد عظیما، برگزیده سومین و چهارمین جشنواره عمار، انیمیشن «فهرست مقدس» به کارگردانی محمدامین همدانی و انیمیشن «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند آثاری هستند که در بخش های مختلف این دوره از جشنواره فجر حضور دارند.

بر اساس این گزارش، مسعود ده نمکی با «رسوایی2» و ابوالقاسم طالبی با «یتیم خانه ایران» از اعضای هیئت داوران جشنواره مردمی فیلم عمار نیز در این رویداد سینمایی حاضر هستند.

همچنین ابراهیم حاتمی فیلمساز و کارگردان نام آشنای جبهه فرهنگی انقلاب نیز امسال با فیلم «بادیگارد» در سی و چهارمین جشنواره فجر حضور دارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ