سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ سبحان، شخصِ بی شرمِ گستاخِ بر گناهان را دشمن می دارد . [.امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 94 دی 15 , ساعت 8:17 عصر

شماره خبر: 16403  |   16 دی 1394

در هفتمین روز اکران عمومی جشنواره عمار در سینما فلسطین؛نشست نقد و بررسی مستند «گنج پنهان» با حضور کارشناسان و فعالان فرهنگی


در هفتمین روز اکران عمومی آثار ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین، نشست نقد و بررسی مستند «گنج پنهان»، با حضور حجت الاسلام رشیدزاده، دکتر سید بشیر حسینی و علیرضا صادقی در محل لابی طبقه سوم از ساعت 19/30 برگزار می شود.

 

به گزارش «عمارفیلم»، در هفتمین روز اکران عمومی آثار ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین، نشست نقد و بررسی مستند «گنج پنهان»، با حضور حجت الاسلام رشیدزاده و دکتر سید بشیر حسینی، علیرضا صادقی در محل لابی طبقه سوم از ساعت 19/30 برگزار می شود.

 

این مستند کوتاه به روایت طیبه دختر 17 ساله ای است که در محروم ترین مناطق جنوب کرمان زندگی می کند. یکی از دلایل اصلی خشکسالی و محرومیت منطقه جنوب کرمان زدن چندین سد بروی هلیل رود بوده که باعث عوض کردن اکوسیستم منطقه جنوب کرمان و ایجاد خشکسالی شده است که در این مستند به آن پرداخته شده است. این مستند در ادامه مستند صدای غربت توسط گروه جهادی تبلیغی منتظران مهدی عج با هدف نشان دادن ضعف‌ها، قوت‌ها و استعدادهای منطقه جنوب کرمان تولید شده است.

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ