سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، نرمش و ملایمت در همه چیز را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یادداشت ثابت - جمعه 93 اسفند 2 , ساعت 1:10 صبح

اکران مردمی یعنی در اجتماعات کوچک و بزرگ و در هر شهر و روستا و محله ای کار نمایش انجام پذیرد و این امر تا حدی با دستان باز و به دور از دیوارهای دست و پا گیر  انجام می شود. 

از آثار مثبت این نمایش می توان به استفاده مناسب از اوقات فراغت و تاثیر نقدهای بدست آمده از دل اذهان عمومی مردم که مخاطبان اصلی آثار هستند اشاره کرد.

اکران های مردمی  باعث رشد  فرهنگی آثار می شوند و از جهت دیده شدن آثار فرصتی برای فیلمسازان جوان هستند و از باب رشد کیفی فرصتی برای استفاده از فضای نقد مردمی و حتی دید فنی می باشد.


چهارشنبه 94 بهمن 14 , ساعت 7:12 عصر

 

شماره خبر: 18459  |   13 بهمن 1394 ساعت 18:18
 
کدام فیلمسازان عمار، امسال در جشنواره فجر حضور دارند؟

در میان فیلمسازان و چهره های حاضر در سی و چهارمین جشنواره فجر، کارگردانان عماری هم با ارائه آثاری قابل توجه حضور چشمگیری در این دوره از جشنواره دارند.

 

 

به گزارش عمارفیلم، در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، در میان فیلمسازان حاضر در این رویداد سینمایی، کارگردانان عماری هم با ارائه آثاری قابل توجه حضور چشمگیری در این دوره از جشنواره دارند.

 

بنابرین گزارش، «دلبری» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری برگزیده پنجمین جشنواره عمار، «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و  تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی برگزیده دومین جشنواره عمار، انیمیشن «نبرد خلیج فارس2»  به کارگردانی فرهاد عظیما، برگزیده سومین و چهارمین جشنواره عمار، انیمیشن «فهرست مقدس» به کارگردانی محمدامین همدانی و انیمیشن «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند آثاری هستند که در بخش های مختلف این دوره از جشنواره فجر حضور دارند.

بر اساس این گزارش، مسعود ده نمکی با «رسوایی2» و ابوالقاسم طالبی با «یتیم خانه ایران» از اعضای هیئت داوران جشنواره مردمی فیلم عمار نیز در این رویداد سینمایی حاضر هستند.

همچنین ابراهیم حاتمی فیلمساز و کارگردان نام آشنای جبهه فرهنگی انقلاب نیز امسال با فیلم «بادیگارد» در سی و چهارمین جشنواره فجر حضور دارد.


پنج شنبه 94 دی 17 , ساعت 10:23 صبح
شماره خبر: 16412  |   17 دی 1394 ساعت 21:48
دبیرخانه جشنواره عمار اعلام کرد؛
اسامی نامزدهای بخش مسابقه «مستند»، «داستانی»، «انیمیشن» و «برنامه تلویزیونی» ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، در آستانه برگزاری اختتامیه ششمین دوره این رویداد فرهنگی- سینمایی اسامی نامزدهای دریافت فانوس در بخش‎های مسابقه «مستند»، «داستانی»، «انیمیشن» و «برنامه تلویزیونی» را اعلام کرد.

 

 

به گزارش عمارفیلم، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، در آستانه برگزاری اختتامیه ششمین دوره این رویداد فرهنگی- سینمایی اسامی نامزدهای دریافت فانوس در بخش‎های مسابقه «مستند»، «داستانی»، «انیمیشن» و «برنامه تلویزیونی» را اعلام کرد.

 

بنابرین گزارش، براساس نظر هیئت داوران در بخش مسابقه «داستانی»، فیلم‌های «خاکستر و برف» به کارگردانی روح اله سهرابی، «فرزانه» به کارگردانی مهدی محمدی، «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی، «جاده مرزی» به کارگردانی حسین ریگی، «هنگامه» به کارگردانی امیر داسارگر، «دایو» به کارگردانی حسین دارابی، «نامه های سنگی» به کارگردانی محمود عرفانی، «تردید» به کارگردانی علی امیدوار، «یاقوت» به کارگردانی علیرضا براتی، «هوادار» به کارگردانی علی دلکاری، «تشویق» به کارگردانی مهدی امینی و «پستوی خالی» به کارگردانی داوود جلیلی به عنوان نامزدهای دریافت فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار شناخته شدند.

همچنین، هیئت داوران در بخش مسابقه مستند «نقد درون گفتمانی»، «جنگ نرم»، «تاریخ سیاسی» و «فتنه 88»، آثار «میم مثل مسجد، آ مثل آتش» به کارگردانی زهره یزدان پناه قره تپه، «هشت هشت» به کارگردانی احسان جعفر پیشه، «برادران» به کارگردانی مهدی نقویان، «مردان سیاست» به کارگردانی محمد عبدی زاده، «خاطرات خانه متروک» به کارگردانی مهدی فارسی، «فرزند سیا» به کارگردانی ایمان گودرزی، «بدون مرز» به کارگردانی مجید عزیزی، «آبی به رنگ کربلا» به کارگردانی جواد شکاری، «قصه بلوچستان» به کارگردانی محمدرضا محمدی نجات، «زن بودن به روایت طاهره لباف» به کارگردانی مصطفی موسوی تبار، «لباس ایرانی» به کارگردانی علی پاجانی، «نغمه سرا» به کارگردانی مشترک محمدجواد رئیسی و مسعود کارگر، «قهرمانان خانه ما» به کارگردانی حسین گلزار، «آرزو» به کارگردانی ایلیا علوی، «شادی وحشتناک» به کارگردانی علی طالبی طادی، «گنج پنهان» به کارگردانی محسن اردستانی رستمی، «پهلوانی برای امروز» به کارگردانی میثم جهان‌بین، «نسخه ایرانی» به کارگردانی علی شفیعی، «اگر با خدا نجنگیم» به کارگردانی محسن حاج کرمی، «پشت صحنه» به کارگردانی تورج کلانتری و «مادر کُشی» به کارگردانی کمیل سوهانی را به عنوان نامزدهای دریافت فانوس این بخش معرفی کردند.

بر اساس این گزارش، هیئت داوران جشنواره عمار، در بخش مسابقه مستند «جبهه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی»، آثار «حرکت و برکت» به کارگردانی قدرت باقری، «فروپاشی» به کارگردانی امیر صلح میرزایی، «همه چیز برای من» به کارگردانی میثم صبوحی، «یک روز، یک زندگی» به کارگردانی مشترک محمدصادق رمضانی مقدم و علی‌محمد خانیکی، «نزدیک‌تر از نیویورک» به کارگردانی علیرضا بوالی، «عروس وامنان» به کارگردانی فاطمه مرزبان، «دختر نهضت» به کارگردانی مسعود کارگر، «یک سطل آب» به کارگردانی محمدتقی رحمتی، «بار دیگر مردی که دوست می‌داشتم» به کارگردانی محمدحسن یادگاری، «معلم» به کارگردانی محمد حبیبی منصور، «مسیر هشت میلیمتری» به کارگردانی محمد صفا، «از ساقه تا صدر» به کارگردانی امیر مهریزدان، «محرم ملکوت» به کارگردانی موسسه نجوای زلال هنر و«آن یک نفر» به کارگردانی سیدحمید میرحسینی، به عنوان نامزدهای دریافت فانوس این بخش معرفی کردند.

همچنین هیئت داوران جشنواره عمار در بخش مستند «ایران و آمریکا، هفت تیر و بیداری اسلامی و جهان»، از میان آثار رسیده در این بخش، 13 اثر را به عنوان نامزدهای کسب فانوس ششمین جشنواره عمار معرفی کرد.

براساس این گزارش «نسل سوم» به کارگردانی محمد رخشانی‌صابر، «ماجراهای هکتور و سه کله پوک» به کارگردانی سیدمحسن موسوی، «عدالت آمریکایی» به کارگردانی علی شیرزادیان، «ایستاده برموج» به کارگردانی مصطفی آتش‌مرد، «شطرنج با گرگ‌ها» به کارگردانی علیرضا بوالی، «444 روز» به کارگردانی ایمان گودرزی، «نان و هسته‌ای» به کارگردانی حسین مطلبی، «چریک کوچک» به کارگردانی محمد برادران، «هشت بهانه کوچک برای یادآوری» به کارگردانی محمد سمیع‌پور، «سمیر» به کارگردانی سعید فرجی، «رد پای فرشته» به کارگردانی ناصر نادری، «مرز بی پایان» به کارگردانی محمد حبیبی منصور و «تنها میان طالبان» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده را به عنوان نامزدهای دریافت فانوس ششمین جشنواره عمار در بخش مستند «ایران و آمریکا، هفت تیر و بیداری اسلامی و جهان» معرفی شدند.

بنابرین گزارش، هیئت داروان جشنواره عمار، در بخش مسابقه مستند «دفاع مقدس و مدافعان حرم»، 15 اثر را به عنوان نامزدهای دریافت فانوس این بخش اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، هیئت داوران، آثار «ایرانی‌های مرتد» به کارگردانی حمید عبدالله زاده، «معلم» به کارگردانی محسن اردستانی رستمی، «روایت نصر» به کارگردانی حجت الاسلام ساسان فلاح فر، «ابو وهب» به کارگردانی حسین پالیزدار، «فرمانده جواد» به کارگردانی روح الله رفیعی، «بدون مرز عشق...3» به کارگردانی وحید فراهانی، «چشم جنگ» به کارگردانی مشترک یوسف حاتمی‌کیا و مهدی برجیان، «بانو» به کارگردانی روح الله کاظمی زاده، «آنا» به کارگردانی هادی حاجتمند، «بازگشت قهرمان» به کارگردانی حسین تهرانی، «قرار» به کارگردانی صغری مرادی، «بابا حاجی» به کارگردانی علیرضا  باغیشنی، «سرباز واهیک» به کارگردانی حمید شعبانی صمغ‌ آبادی، «طیبه» به کارگردانی احمدرضا سیستان و «مادرش عزیز نبود» به کارگردانی مجید خانلری مقدم را به عنوان نامزدهای بخش مسابقه مستند «دفاع مقدس و مدافعان حرم» معرفی کردند.

بنابرین گزارش، هیئت داوران جشنواره در بخش مسابقه «انیمیشن» از میان 141 اثر رسیده، هفت اثر را در بخش موشن گرافیک و موشن کمیک و در بخش پویانمایی 9 اثر را به عنوان نامزدهای دریافت فانوس این بخش معرفی کردند.

بر اساس نظر هیئت داوران، در بخش «موشن گرافیک و موشن کمیک»، آثار «تحریم» به کارگردانی حامد پاشایی، «مذاکره» به کارگردانی ، Half men به کارگردانی محمدعلی عسگری، «خرید کالای داخلی عهدی با خدا»، «خمس» و «پول در اسلام» به کارگردانی مشترک سیدحامد قاسمی و علی رهجو، «یادم تو را فراموش» به کارگردانی محمد ناصری‌فر، «آنچه دادیم، آنچه گرفتیم» به کارگردانی مشترک محمدرضا رضائیان و شعیب حسینی و «مدرسه تاریخ شفاهی» به کارگردانی مجید آسودگان را به عنوان نامزدهای دریافت فانوس شناخته شدند.

بنابرین گزارش، هیئت داوران در بخش «پویانمایی»، آثار «بچرخ تا بچرخیم» و «عکس‌هام یهویی» به کارگردانی رسول آذرگون، «دم جنبونک‌ها» به کارگردانی محمد خیراندیش دولابی، «دو نفر بر فراز یک منبر» به کارگردانی عبدالامیر سبیعی، «چشم در برابر چشم» به کارگردانی محمد نیکدل، «تولد یک رویا» به کارگردانی ایمان یوسفی، «نافرمانی» به کارگردانی محسن صالحی فرد،REVOLOTION  به کارگردانی مشترک ساجده و زهرا قدیری و «بنیان» به کارگردانی مهسا زینی به عنوان نامزدهای دیافت فانوس این بخش معرفی کرد.

 

 

 

همچنین، هیئت داوران جشنواره عمار در بخش «برنامه تلویزیونی»، از میان آثار رسیده در این بخش، هشت اثر را به عنوان نامزدهای کسب فانوس ششمین جشنواره عمار معرفی کرد.

براساس این گزارش، «ثریا» به تهیه کنندگی محسن مقصوی، «مهربانو» به تهیه کنندگی محمود بابایی، «بگو بخند» به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه، «لبیک در گذر تاریخ» به تهیه کنندگی امیر حیدری، «روایت عشق» به تهیه کنندگی علی قاسم زاده، «سوگ در قفس» و «چشمان پرتوان» به تهیه کنندگی محمد براتی و «سرزمین بهار» به تهیه کنندگی سعید بشیری به عنوان نامزدهای دریافت فانوس بخش «برنامه تلویزیونی» ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار شناخته شدند.

 

برگزیدگان این بخش‌‌ها، در آیین اختتامیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار معرفی و تقدیر می‌شوند.

گفتنی است اختتامیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار امروز پنج‌شنبه(17 دی) با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و بزرگداشت این شهدای جبهه مقاومت، در محل سالن حجاب واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، سالن شهید بهنام محمدی(حجاب) برگزار می‌شود و  حضور برای عموم در این مراسم آزاد است.


چهارشنبه 94 دی 16 , ساعت 9:32 عصر

 امروز ساعت 16 دبیرستان حسام واقع در منطقه 7 تهران میزبان اکران فیلم (99 درصدی) به همراه برنامه پرسش و پاسخ بود. این برنامه در ساعت 16 آغاز و بعد از اکران فیلم ، برنامه پرسش و پاسخی با حضور سرکارخانم دکترنسرین بنانی کارشناس فرهنگی و آسیب شناسی اجتماعی انجام پذیرفت. به گفته رابط اکران منطقه 7 بالغ بر نیمی از اکرانهای امسال تا کنون در مراکز علمی از جمله مدارس ، حوزه و دانشگاه بوده است.

 

 


چهارشنبه 94 دی 16 , ساعت 5:15 عصر
شماره خبر: 16411  |   17 دی 1394 ساعت 3:13
همزمان با اکران های مردمی ششمین جشنواره عمار؛
غرفه جشنواره عمار در همایش سراسری ائمه جمعه کشور برپا شد

غرفه محصولات جشنواره مردمی فیلم عمار در همایش سراسری ائمه جمعه کشور در مجمتع آدینه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برپا شد.

 

 

به گزارش عمار فیلم، غرفه محصولات جشنواره مردمی فیلم عمار در همایش سراسری ائمه جمعه کشور در مجمتع آدینه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برپا شد.

 

بنابرین گزارش، در این غرفه پک های اکران مردمی جشنواره عمار در اختیار ائمه جمعه سراسر کشور گذاشته شد وهمچنین فرصت ها، ظرفیت ها و سوژه های اکران مردمی جشنواره عمار در نماز جمعه در جلساتی  با ائمه جمعه در حاشیه این غرفه، مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد.

گفتنی است، از سال گذشته تاکنون به همت اکران کنندگان مردمیجشنواره مردمی فیلم عمار اکران های متعددی فیلم های جشنواره عمار در نماز جمعه های سراسر کشور برپا شده است با حمایت و استقبال ائمه جمعه نیز همراه بوده است.

 

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ