سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردهایتان را متّهم کنید که خطا از اعتماد به آنها پدید می آید . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 94 دی 16 , ساعت 12:50 عصر
شماره خبر: 16407  |   16 دی 1394 ساعت 22:57
فردا پنج‌شنبه، ساعت 18؛
اختتامیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سالن حجاب برگزار می شود

روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام کرد آیین اختتامیه ششمین دوره این رویداد فرهنگی فردا پنج‌شنبه(17 دی) در محل سالن حجاب برگزار می شود.

 

 

 به گزارش عمارفیلم، روابط عمومی جشنواره فیلم عمار اعلام کرد آیین اختتامیه ششمین دوره این رویداد فرهنگی فردا پنج‌شنبه(17 دی) در محل سالن حجاب برگزار می شود.

 

بنابرین گزارش، آیین اختتامیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار فردا 17 دی ماه راس ساعت 18 در سالن حجاب واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سالن شهید بهنام محمدی(حجاب) برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.

براساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام علیرضا پناهیان سخنرانی خواهد کرد و برگزیدگان بخش‌های «مستند»، «داستانی» و «انیمیشن» معرفی و تقدیر می‌شوند.

همچنین دربرنامه اختتامیه با حضور خانواده شهدای مدافع حرم، بزرگداشت شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

مردم می توانند البسه اهدایی خود برای یاری مدافعان حرم اهل بیت(ع) و رزمندگان جبهه مقاومت را هم در این محل تحویل دهند.


چهارشنبه 94 دی 16 , ساعت 12:42 عصر

 

شماره خبر: 16408  |   16 دی 1394 ساعت 23:12
روابط عمومی جشنواره عمار منتشر کرد:
معرفی آثار آخرین روز اکران فیلم‌های ششمین جشنواره عمار در سینما فلسطین

اکران آثار ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار از چهارشنبه نه دی ماه آغاز شده و به مدت هشت روز در سینما فلسطین ادامه خواهد داشت و روابط عمومی جشنواره، به صورت روزانه اقدام به معرفی برخی از آثار اکران در سینما فلسطین می نماید.http://

 

ammarfilm.ir/NewsView.aspx?newsid=16408


سه شنبه 94 دی 15 , ساعت 8:51 عصر

نمایش فیلم

سینمای 99 درصدی

نقد وتحلیل وپرسش وپاسخ باحضور مسئولین جشنواره فیلم عمار وبا حضور سرکارخانم دکترنسرین بنانی مدرس حوزه واستاددانشگاه

کارشناس فرهنگی وآسیب شناس اجتماعی 

چهارشنبه 16 دیماه

ساعت 16

خیابان شریعتی بالاتر از خیابان شهیدمطهری سمت چپ کوچه رخسانا دبیرستان حسام 

 

ازکلیه اساتید ودانشجویان وکارشناسان هنر وسینما واقشارمختلف ودانش اموزان واولیاء محترم دعوت بعمل می اید


سه شنبه 94 دی 15 , ساعت 8:28 عصر


شماره خبر: 13371  |   9 دی 1394 ساعت 15:10
رئیس فرهنگسرای متروی تهران؛
آثار منتخب جشنواره عمار در ایستگاه‌های اصلی مترو اکران می‌شوند

اسماعیل قضاتلو، مسئول فرهنگسرای متروی تهران گفت: ترویج و گسترش آثار و محصولات مناسب در فضاهایی مثل مترو، می‌تواند به تعمیق و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در جامعه کمک کند.

 

 

 اسماعیل قضاتلو، مسئول فرهنگسرای متروی تهران در گفت‌وگو با «عمارفیلم» گفت: از طریق تبلیغات تلویزیونی با جشنواره عمار تا حدودی آشنا شده بودم، ضمن این که در چند برنامه اکران‌ فیلم‌های عمار که بعد از نماز در برخی حیسنیه‌ها و مساجد مثل مسجد صاحب الزمان (عج)، هیئت محبان اهل بیت(ع) و فرهنگسرای شرق برگزار شده بود، حضور داشتم و به همین خاطر شناخت خوبی از این جشنواره دارم.

قضاتلو، با اشاره به این که اکران‌های مردمی جشنواره عمار اتفاق خوبی است که باعث شناخته شدن فیلمسازان فعال در حوزه موضوعات انقلاب اسلامی می‌شود، بیان کرد: فضای مترو با توجه به این که روزانه سه تا سه و نیم میلیون مسافر از آن استفاده می‌کنند، بستر مناسبی برای معرفی و دیده شدن کارها و تولیدات فرهنگی است.

وی در همین باره ادامه داد: ترویج و گسترش آثار و محصولات مناسب در فضاهایی مثل مترو، می‌تواند به تعمیق و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در جامعه کمک کند.

مسئول فرهنگسرای متروی تهران، بیان کرد: با توجه به مضامین مناسب فیلم‌های جشنواره مردمی عمار، بر اساس صحبتی که با دست اندرکاران این جشنواره داشتیم، تعدادی از فیلم‌های منتخب عمار را از 14 دی ماه، در ایستگاه‌های اصلی مترو مثل ایستگاه ولی‌عصر(عج)، شهید بهشتی، میدان شهدا، صادقیه، امام خمینی(ره) و ...  از طریق نمایشگرهای تبلیغاتی اکران خواهیم کرد.


سه شنبه 94 دی 15 , ساعت 8:17 عصر

شماره خبر: 16403  |   16 دی 1394

در هفتمین روز اکران عمومی جشنواره عمار در سینما فلسطین؛نشست نقد و بررسی مستند «گنج پنهان» با حضور کارشناسان و فعالان فرهنگی


در هفتمین روز اکران عمومی آثار ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین، نشست نقد و بررسی مستند «گنج پنهان»، با حضور حجت الاسلام رشیدزاده، دکتر سید بشیر حسینی و علیرضا صادقی در محل لابی طبقه سوم از ساعت 19/30 برگزار می شود.

 

به گزارش «عمارفیلم»، در هفتمین روز اکران عمومی آثار ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین، نشست نقد و بررسی مستند «گنج پنهان»، با حضور حجت الاسلام رشیدزاده و دکتر سید بشیر حسینی، علیرضا صادقی در محل لابی طبقه سوم از ساعت 19/30 برگزار می شود.

 

این مستند کوتاه به روایت طیبه دختر 17 ساله ای است که در محروم ترین مناطق جنوب کرمان زندگی می کند. یکی از دلایل اصلی خشکسالی و محرومیت منطقه جنوب کرمان زدن چندین سد بروی هلیل رود بوده که باعث عوض کردن اکوسیستم منطقه جنوب کرمان و ایجاد خشکسالی شده است که در این مستند به آن پرداخته شده است. این مستند در ادامه مستند صدای غربت توسط گروه جهادی تبلیغی منتظران مهدی عج با هدف نشان دادن ضعف‌ها، قوت‌ها و استعدادهای منطقه جنوب کرمان تولید شده است.

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ