سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش میراثى است گزین و آداب ، زیورهاى نوین جان و تن و اندیشه آینه روشن . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 94 مهر 27 , ساعت 8:43 عصر

 

94/07/24 - 18:04

شماره: 13940724000698


نخستین نشست خبری ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور نادر طالب‌زاده دبیر جشنواره و وحید جلیلی رئیس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره با موضوعات پیوست‌های هنر انقلاب، مسئله فتنه هه، بودجه جشنواره عمار و ... برگزار شد.

 

------

به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس، نخستین نشست خبری ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور نادر طالب‌زاده دبیر جشنواره و وحید جلیلی رئیس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره در حسینیه هنر در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

نادر طالب‌زاده در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه جشنواره عمار خلائی را در عرصه فرهنگ و هنر انقلاب پر کرده است، گفت: جشنواره عمار پرتوی از جذب و پخش از روستاها تا شهرهای مختلف ایران است و استقبال از جشنواره رشد طبیعی داشته است.

 

وی با بیان اینکه عمار می‌خواهد فرهنگ را به روستاها و مناطق مختلف کشور عرضه کند، افزود: وزن عمار در غنی کردن فرهنگ ایران است.

 

منفردزاده: آقای آهنگران حسینیه خود را در اختیار اکران‌کنندگان مردمی جشنواره عمار قرار داد

 

در ادامه این نشست خبری رسول منفردزاده دبیر اجرایی جشنواره عمار با اشاره به اکران‌های مردمی در طول سال گذشته گفت: یکی از اکران‌های ما اکران‌های اقتصادی بوده است چرا که ما به دنبال پیوست اقتصادی برای آثار عمار بوده‌ایم و برای شروع فیلم «خانه‌ای کنار ابرها» را در شهرها و فضاهای کوچک اکران کرده‌ایم که فروش آن بالغ بر 8 میلیون تومان شد.

 

وی افزود: البته آنچه ما درباره این فیلم انجام دادیم یک دهم تقاضایی بود که به دبیرخانه جشنواره رسیده بود.

 

منفردزاده به تلاش برای کسب مشارکت‌های مختلف مردمی در برنامه‌های جشنواره اشاره کرد و گفت: علاوه بر اکران‌های مردمی شاهد اقدام مردم در تأمین مکان و تجهیزات اکران و همچنین مشارکت در پوشش رسانه‌ای و وقف‌های فرهنگی بودیم که از جمله آنها این بود که آقای آهنگران حسینیه خود را در اختیار اکران‌کنندگان مردمی جشنواره عمار قرار دادند.

 

* اکران‌های بین‌المللی مردمی جشنواره عمار در سوریه، روسیه، پاکستان

 

وی با اشاره به فعال شدن 38 ستاد نماز جمعه در سراسر کشور در اکران‌های مردمی افزود: بخش اکران‌های بین‌المللی مردمی جشنواره نیز دنبال شده است که اکران‌های در سوریه، روسیه، پاکستان و... داشته‌ایم و تلاش کرده‌ایم با سازندگان و فعالان بین‌المللی همسو با نگاه انقلاب ارتباط برقرار کنیم که در این زمینه حضور در تونس و عراق در سال گذشته انجام شده است و امیدواریم امسال همزمان با برگزار جشنواره اکران‌های همزمان بین‌المللی نیز داشته باشیم.

 

منفردزاده در بخش دیگری از سخنان خود به دو موضوع ویژه این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: ایران و آمریکا و شهدای هفتم تیر از موضوعات ویژه جشنواره و همچنین واقعه گوهرشاد و تحریف امام و خط امام از زیر موضوعات ویژه جشنواره عمار است و در کنار جشنواره دو بخش بازی‌های رایانه‌ای و گرافیکی نیز افزوده شده است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ